Saturday, September 6, 2008

Cerita selepas sahur..

Aku baru ja siap sahur.. konon masuk bilik ni cuma mau check uTorrent aku punya status.. tiba-tiba ja teringat mau check blog aku ni.. Check punya check rupa-rupanya suda hampir 3 hari aku tiada post apa-apa sini.. Bukan apa jugak.. aku sendiri pun nda tau apa mau post sini ni.. especially la time lepas sahur gini.. Nda kan la aku mau tulis "Yay.. hari ni aku sahur telur masin sama sayur!" yaiiii buruknya post.. Tapi ya memang itu la yang aku makan untuk sahur tadi heheheheh...



Ooo ya berbalik kepada cerita aku men"check" uTorrent tadi.. kamu suda tengok Naruto: Shippuuden ep. 74? Ehehehehh ini "latest" ni.. aku suda tengok tadi sebelum tidur.. uhuhuuh siapa-siapa yang minat anime ni silalah men"download" episode terbaru Shippuuden.. ceritanya best jugak! Ada jugak si Osmond kasi copy aku beberapa anime lagi tapi itu pun belum lagi aku start tengok memandangkan aku sekarang ni sedang "concentrate" sama anime Naruto.. cakap betul aku nda pernah follow itu cerita heeeee...



Ok lah nampaknya masa tidak mengizinkan untuk aku terus duduk-duduk sini so.. ciao!



p/s: aku rasa ini jugak la gambar aku paling hebat..

2 comments:

Kee Heritage said...

apa kejadian tu astaghfirulaalazim.. cewah mentang2 puasa. kekeke..

DewiNuwa said...

hahhaha ini la dia kejadian kereta tiba2 tebakar.. nda tau kenapa.. menurut cerita itu org.. dia bilang tiba2 saja itu kereta tebakar.. huh bahaya krita dia ni..