Thursday, October 23, 2008

Update Dulu..

Assalamualaikum,

Wah, suda lama rupanya aku nda update blog ni kan.. al-maklumlah, sibuk.. jadi memandangkan mlm ni aku nda dpt tidur & ngam2 free jgk, maka aku mengambil keputusan utk meng'update' blog yg suda outdated ni hahaha..

Aku pasti ramai suda tau tentang pemergian 2 org dr family members kita ni.. satu daripadanya arwah bapa si Johane (suami si Baby) Jainuri Bin Taya yg telah meninggal pada 21hb Oktober 2008 & yg baru2 jgk arwah pakcik Jekil, meninggal pada 22hb Oktober 2008.. Kedua-duanya meninggal di Hospital Queen KK, di mana arwah bapa si Johane baru ja dikubur hari ni di Likas, dan jenazah arwah pakcik Jekil suda pun dibawa ke Kota Marudu..

Di sini aku ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan takziah kepada keluarga kedua-dua arwah.. semoga roh mereka dicucuri rahmat yg Maha Esa..

Besok pagi (uinah skg ni suda jam 1.23am jadi nanti pagi laitu) aku, si Leon & Onot akan ke Kota Marudu utk melihat jenazah arwah pakcik Jekil.. kurang pasti klu si mmy pun pigi sbb dia pun skg kurang sihat (ampus).. kesian jgk sbb stress jgk kali dia tu aahh mcm ramai pula berita kurang baik di bulan Syawal ni kali.. sampaikan aku pun mcm terikut stress pula ni..

Tapi apa2 pun kita harus bersabar dan redha dgn apa yg terjadi.. ini semua ketentuan Allah swt..

Ok lah, buat masa ni itu saja la update yg aku buat.. tiada apa cerita lagi yg aku ada.. Insya-Allah klu ada lagi masa (dan ada jgk cerita lah..) aku akan update lagi blog ni.. Sekian.

Ciao!

6 comments:

Aiso said...

al fatihah kpd mereka berdua. aku dengar pacik muralang pun dihantar ke Queen Hospital juga kemarin.

AragangTandik said...

Al-Fatiha kepada kedua-dua Allahyarham.Takziah kepada kedua-dua keluarga mereka.

Pak Cik Muralang sudah dihantar ke Lotong. Menurut isteri c Ungang keadaannya sudah stabil. Doakanlah semoga pak cik cepat sembuh.

Mu Rong said...

al fatihah. semoga roh mereka ditempatkan bersama orang2 yang beriman. kepada keluarga mereka saya ucapkan takziah dan banyaklah bersabar dan redha.

Alhamdulliah pakcik muralang sudah stabil, mudah2an kesihatannya bertambah baik. Amin.

AragangTandik said...

.........eeem tapi mamatua pun ada ikut ba pigi Tandek tu. kan kan kan?

DewiNuwa said...

uissshhh ada ba mama tua tu pigi.. kita lagi tu cerita2 pasal pisang hahahah ingat lagi ka mamatua? setandan & sesisir pisang itu?

AragangTandik said...

ya si sly kan ndak dapat beza ka dia tu atau memang dia nda tau orang jual pisang biasanya guna sisir - ba jangan pula dipikir sisir rambut. he he he